V období od 7.3.-8.3.2024 čerpáme dovolenou. Děkujeme za pochopení.
ordinace zábřeh
objednejte se +420 731 543 586
dnes ordinujeme 8:00 – 12:00   13:00 – 14:00
ordinace šumperk
objednejte se +420 775 633 707
dnes ordinujeme 8:00 – 12:00   13:00 – 16:00

Trápí vás bolest pohybového aparátu, která vás omezuje v běžných aktivitách? V naší ordinaci podáváme kolagenní injekce Guna MD a ChondroGrid.

Guna MD

Certifikované kolagenové injekce, které jsou určeny pro léčbu bolesti pohybového aparátu. Výhodou těchto injekcí je, že firma, které je vyrábí, upravuje jejich složení tak, aby bylo pro naše tělo co nejlépe přijatelné a aby odezva na tyto injekce byla maximálně fyziologická a tedy tělu vlastní. Můžeme říct, že konceptem těchto kolagenových injekcí je co nejpřirozenější regulace patologické situace , tam kde nastala porucha s projevy zánětu nebo poškození samotné struktury vaziva, chrupavky apod.

Injekce Guna MD obsahuji jako účinnou látku tropokolagen a hodí se zejména k potlačení zánětu, nastartování regenerace a tvorby kolagenu a k utlumení odbourávání kolagenu, jsou vhodné všude tam, kde dominuje bolest spojená se zánětlivou reakcí.

• možnost kombinace s jinou léčbou
  • žádné nežádoucí účinky
  • dlouhodobé zlepšení stavu kloubů a přidružených tkání
  • zmírnění bolesti
  • zlepšení pohyblivosti kloubů a svalů

ChondroGrid

Je lokálně působící prostředek, který díky peptidům o nízké molekulární hmotnosti hydrolyzovaného kolagenu ulevuje od bolesti a snížené pohyblivosti. Obsahuje upravený kolagen do podoby peptidů, které jsou pro tělo vlastní.Díky aminokyselinám, které jsou specifické pro kolagen II. typu působí ChondroGrid přímo v postižených místech jako je kloubní chrupavka. Umí zpomalit  poškozování a nastartovat  její  regeneraci fyziologickým způsobem.Jeho použití je možné i k podpoře regenerace poškozených menisků např. po OP nebo poraněných vazů.

Zeptejte se nás na toto inovativní řešení léčby bolestivých, dysfunkčních a degenerativních kloubních poruch.

• Potlačení zánětu
  • Posílení extracelulární matrix